diumenge, 22 de novembre del 2015

ELS IDIOTES

  

Mireu com van eixos ignorants amunt i avall, desesperats, estressats, emprenyats i cabrejats, i tot gràcies mi! Doncs, al fi i a la cap, sóc jo qui els oferisc la possibilitat que puguen ser feliços, què collons!

Però, el que més m'agrada és dirigir tota aquesta munió, tota aquesta circulació humana amb direccions i destins que no porten a cap lloc sinó als peatges pecuniaris d'arribada a un paradís de felicitat controlat per mi, baix aquest enginy són enganyats els seus sentits, infeliços! Sé dels seus desitjos, sé el que necessiten perquè jo els ho recorde durant 24h.., i els u oferisc, els incite, els il·lusione: individu! Oblidat dels demés! Sigues tu mateix! Compra’m açò i seràs feliç en el teu present etern! I van i m’ho compren, idiotes!


Sí, mireu-los com s'apunten a manifestacions contra les guerres, contra el canvi climàtic, contra la pobresa i la fam, contra l'explotació dels xiquets, contra la globalització oligàrquica…allà van tots eixordant tot el món amb crits i rebombori, amb pancartes subversives, amb el soroll estrèpit de perols i cassoles, però cadascú porta un mòbil escura-cervells que funciona gràcies al coltan, mineral pel qual moren dos xiquets per cada quilo, necis! Resulta que una gran majoria d’aquesta multitud ha confiat amb mi a través dels bancs perquè gestione els seues diners cotitzant en borsa o plans de pensions i, sabeu què? Doncs amb ells finance guerres preventives, empreses d'armament, elèctriques, petrolieres i d'altres èticament sospitoses, inclús cobre comissions pel manteniment de comptes de les diferents ONG amb les quals molta gent solidària col·labora, em beneficie de les catàstrofes! I, a més a més, tinc sucursals on blanqueje els diners d’alguns corruptes que els governen... feu més soroll, feu! Idiotes!

Ara que, el més divertit és, des que dirigisc la política, mane de les multinacionals i controle a través de les meues accions tots els “mass-media”, l'escarni humiliant que genera el meu progrés a sobre d'una gent que va venent-me el seu sentiment, la seua cultura, economia sobirana, tradició i paisatge. Una gent cada dia més buida d’amor propi que sols es mereix això: el que jo els oferisc! Arribe allà on es conreava raïm i faig urbanitzacions amb el nom de “las viñas”, arribe on hi havien ametllers i omplic tot allò d'apartaments amb el nom de “los almendros”, on es conreava l’olivar per la producció d’oli faig zones d’oci amb el nom “los olivos”, on hi han tarongers en producció faig unifamiliars i camps de golf amb el nom de “los naranjos”…no és bonic? Així no es perd la memòria, idiotes!

Je! Gràcies al meu dogma neoliberal tinc el món occidental als meus peus: els estats tenen cura que el seu PIB puje cada any tot controlant la inflació, i si entren en deute jo els ajude amb préstecs, això si, m’ho cobre ben cobrat, eh? Als treballadors i els seus llocs de feina que els en donen! Jo tinc preferència abans que les persones, que no? Si fins i tot reformen la Constitució per mi! Idiotes!

Ara, amb el que més bé m’ho passe és amb la borsa de valors: he aconseguit que “quatre” empreses que hi cotitzen i “quatre” àvids que inverteixen, esdevinga paradigma de salut econòmica universal, “mite” de l’economia mundial…Je! Je! M’ho passe bomba multiplicant la cotització de cadascuna de les accions pel total del número d’accions i, sabeu què? Que les empreses arriben a valer en borsa més del doble que en la realitat! Però si es tira un pet Obama, tot se’n va a la merda! Amb quins caretos es queden eixos especuladors amics meus! Crisis! Crisis! Però si sóc jo qui origina els mals de ventre quan vull! Idiotes!

Encara que, la rialla més gran és la que provoca eixa gran quantitat de milions d'euros que oferisc en nom de la protecció mediambiental: reserves marines, parcs naturals, salines, zones humides, llacs, regeneració de platges, cal vorer! Durant milers d'anys han estat ahí, alguns desapercebuts i d'altres raonablement explotats i respectats per la mà humana, i ara, malgrat que des de fa uns pocs anys han sigut explotats i arruïnats per mi en nom del capitalisme i el progrés, aquestos idiotes encara s'arrosseguen i em llagotegen demanant-me diner al·ludint la sostenibilitat i el turisme… ahí teniu diner en nom del medi ambient! Però, a un bon interès, eh? Que pague la ciutadania amb els seus impostos, que paguen els idiotes!

Au! Mentre tant, aneu consumint sense fre: canvieu el mòbil que ja té nou mesos, la TV que ja té tres anys, l'auto que ja en té cinc, l'ordinador que ja s'ha fet vell perquè té dos anys…consumiu sense pietat, idiotes! Que jo sóc aquí per tenir cura del vostre futur! No ho penseu més i aprofiteu les meues incitacions al consum desenfrenat i als préstecs de la felicitat! Això si, si no podeu agafar el son perquè teniu deutes amb mi, jo no vull saber-ne res dels vostres problemes, a mi pagueu-me, com siga!

Imperi Romà, Cristianisme, Renaixement, Il.lustració… Aquesta és la meua era! La civilització financera de la humanitat per excel·lència! I és la última! Idiotes! Sóc el fil del qual penja el vostre món! Tall de penjats!


Si! Perquè quan tot s’enderroque, jo tampoc seré aquí, però, m'ho hauré passat de puta mare amb tots vosaltres! Què voleu? Quin destí pot esperar una societat massa plena d'idiotes? El que jo he volgut! Je! Je!